Decizia de a închiria versus a cumpăra o imprimantă multifuncțională este direct legată de tipul de companie. De asemenea, cu scopul pentru care este achiziționat echipamentul sau cât timp va avea nevoie afacerea dvs. de el.

Înainte de a lua o decizie este foarte important să evaluați situația companiei, precum și avantajele /dezavantajele pe care ni le oferă fiecare opțiune. Mai jos vă lăsăm o listă cu argumente pro și contra pentru a putea lua decizia între închirierea și cumpărarea unui echipament multifuncțional.

Avantajele achiziționării unei imprimante multifunctional pentru birou

Atunci când achiziționați o imprimantă pentru birou, faceți o singură investiție inițială. Nu sunteți obligat de nici un contract și nu sunteți obligat să efectuați plăți lunare pentru utilizarea imprimantei multifuncțional. În momentul achiziției deciziile sunt unice. Ce să cumpăr? când și cum? etc

semnare contract

În plus utilizați echipamentul în orice mod doriți. Puteți gestiona întreținerea atunci când este necesar, fără a fi nevoie să informați furnizorul.

Dezavantajele achiziționării unei imprimante mutifunctionale pentru birou

Când gestionați întreținerea, ar trebui să fiți la curent cu orice reparații care ar putea fi necesare. Dacă echipamentul multifuncțional se defectează, va trebui să plătiți pentru un serviciu de reparații suplimentar.

Va trebui să plătiți pentru orice materiale suplimentare de care are nevoie imprimanta mutifunctional cum ar fi tonerele, developerele, etc. A fi conștient de achiziționarea acestora atunci când este necesar pentru ca echipamentele să nu reducă productivitatea companiei.

Pentru a schimba modelul sau a-i extinde funcționalitățile, va trebui să achiziționați un nou dispozitiv, ceea ce presupune o altă cheltuială mare. Excepția face cazul în care o companie are lichidități mari, nu este obișnuit ca multe companii să își permită o cheltuială mare pentru a plăti un echipament multifuncțional.

datorii in plus daca alegi cumpararea

Aceasta înseamnă că imprimantele pe care le achiziționează nu sunt foarte puternice, deoarece achiziția unei imprimante depinde de solvabilitatea financiară a companiei.
Din cauza deciziei dificile de a retrage un computer și de a cumpăra unul nou, companiile prelungesc adesea acest proces. Deci, de obicei, acestea lucrează cu echipamente vechi și învechite.

 


📍Ești interesat/-ă să discuți cu noi? Ne găsești la numărul de telefon: 0751 016 607 și la adresa de mail office@inchirieri-imprimante.ro


 

Avantajele închirierii unei imprimante pentru birou

Plătiți la utilizare. Plătiți doar pentru ceea ce imprimați si copiați. Scanarea nu se facturează. În cazul în care echipamentul multifuncțional se defectează și necesită reparații, furnizorul va suporta costurile. În plus, dacă defecțiunea nu poate fi rezolvată, veți avea un dispozitiv identic fără costuri suplimentare. Închirierea echipamentelor multifuncționale include suport tehnic care vă ajută cu tot ce aveți nevoie.

Același cost lunar include prețul tonerului, developerelor ale tuturor pieselor si consumabilelor. Nu va mai trebui să vă faceți griji cu privire la achiziționarea de materiale suplimentare pentru imprimanta multifuncțională.

toner imprimanta - schimbat gratis daca inchiriezi

După încheierea perioadei de închiriere, puteți schimba modelele. Nu sunteți legat permanent de o imprimantă multifunctional.

Cu optiunea de inchiriere, puteti deduce lunar toate cheltuielile. Adică reprezintă un avantaj fiscal. Mai exact, scutirea fiscală este de 100% dacă o companie face profit, mașinăria ta nu costă nimic.

În cazul în care, în orice moment, echipamentul multifuncțional devine învechit, furnizorul va fi responsabil și va avea responsabilitatea actualizării acestuia. O cheltuială inițială mare nu are nimic de-a face cu plata unei sume lunare mici.

Dezavantajele închirierii unei imprimante pentru birou

Sunteți obligat să semnati un contract și să plătiți o taxă lună de lună.

Plătiți rate lunare care, până la urmă, nu vor da dreptul de proprietate.

Va trebui să aveți grija de echipament pe perioada contractuală.

Odată ce au fost puse în balanță avantajele și dezavantajele achiziției și închirierii de echipamente multifuncționale, este timpul să evaluați care este cea mai bună opțiune pentru afacere.

Pentru cei interesați de închiriere, la https://inchirieri-imprimante.ro/shop/ oferim acest serviciu. Astfel, puteți avea cele mai recente progrese în tehnologia de imprimare și, în același timp, puteți economisi costuri. Contactați-ne direct și solicitați informații fără obligații. Tel 0751016607