Fiecare birou are nevoie cu certitudine de o imprimanta. Cu atat mai mult ai nevoie de una daca afacerea ta este un copy center. Imprimanta este indispensabila in orice companie, societate sau birou, indiferent de dimensiunea acesteia. Achizitia unui astfel de echipament este destul de mare, investitia este pe termen lung dar este necesar un buget mai mare la inceput. Asadar, sunt cateva motive pentru care ar trebui sa inchiriezi o imprimanta, in loc sa o cumperi.
Foarte multi antreprenori au tendinta de a evita inchirierea, pentru simplu fapt ca dispozitivul nu le apartine. Unele firme nu sunt capabile sau pregatite sa ia o decizie si sa faca o investitie pe termen lung si din acest motiv cel mai util este sa inchiriezi o imprimanta, in loc sa o achizitionezi. .
Motive pentru care ar trebui sa inchiriezi o imprimanta:
- Ai foarte multe beneficii incluse in pretul chiriei lunare (livrare, instalare, instruirea personalului, consumabile, suport tehnic, schimbarea pieselor din interior).
- Poti renunta oricand la echipament sau il poti inlocui cu unul nou daca nu mai corespunde nevoilor firmei.
- Pretul este mult mai mic decat al unei achizitii si include toate serviciile.
- Demontarea si uzura nu mai reprezinta o problema, deoarece poti beneficia de echipamente noi oricand.
- Nu trebuie sa iti faci griji in legatura cu ce vei face dupa ce nu mai ai nevoie de ea.
- Beneficiezi de suport clienti daca nu stii ce sa alegi in materie de specificatii si volumul lunar de printare.
- Poti incerca un anumit tip de imprimanta, iar mai apoi sa o cumperi.
Imprimantele au diferite dimensiuni, forme si specificatii. Alegerea este destul de dificila, dar daca vei analiza indeaproape nevoile companiei, vei stii cu siguranta ce trebuie sa alegi.
Volumul de printare lunar este cel mai important in alegerea imprimantei, iar mai apoi tipul de printare. Daca te bazezi doar pe documente si nu ai nevoie de calitate inalta a imaginii, imprimantele cu laser sunt cele ideale. Acestea printeaza foarte repede un numar mare de documente si in tot acest timp angajatii isi pot face treaba.
Necesitatea imprimantelor intr-o firma este una foarte mare. Indiferent de dimensiunea intreprinderii, o imprimanta este cea care va avea grija de documentele necesare. Daca ai nevoie de fax, copiere si scanare, cel mai bine este sa apelezi la o multifunctionala. Multifunctionalele pot de asemenea indeplinii rolul unei imprimante, dar poate fi scanner si copiator in acelasi timp. Acestea pot fi si ele inchiriate.
Altfel spus, fie ca ai nevoie de o imprimanta profesionala, de un copiator sau de un fax, alegerea optima este inchirierea uneia. Costurile reduse si flexibilitatea maxima pe care o are orice client, vor face o mare diferenta intre inchiriere si achizitionare. Totusi, daca iti doresti un lucru personal, achizitionarea imprimantei este de asemenea posibila. Asigura-te mai intai ca stii modelul si specificatiile dorite care sa se plieze perfect pe nevoile companiei.