O imprimanta profesionala contribuie la modul in care societatea sau biroul tau evolueaza. In functie de caracteristicile sale, partenerii de afaceri, angajatii sau dupa caz, clientii, pot fi multumiti sau nu de felul in care isi primesc documentele. Chiar daca ne aflam intr-o era digitala, documentele in format fizic sunt absolut necesare. Mai jos vei vedea cat de mult influenteaza o imprimanta profesionala starea afacerii tale. Totusi, inchirierea sau achizitionarea imprimantelor? Afla din urmatorul articol!

Oricare ar fi domeniul de activitate, intreprinderile trebuie sa isi indrepte atentia si catre detinerea unei imprimante. Multifunctionala sau nu, imprimanta va putea printa si copia, uneori si scana documentele de care ai nevoie. In plus, daca aceasta este profesionala, timpul de asteptare se reduce foarte mult si va aparea totodata si multumirea celor din jur.

Imprimantele profesionale au capacitatea de a modifica volumul de munca al angajatilor.

Atunci cand o imprimanta printeaza sau copiaza si nu trebuie intervenit asupra ei, angajatii sau alt tip de personal isi pot continua activitatea. De exemplu, daca este necesara printarea unor documente de 50 pagini, imprimanta profesionala va face acest lucru singura. De asemenea, timpul de asteptare pentru un numar mare de documente este foarte scazut. Asadar, tot personalul se va intoarce repede la munca, fara sa fie nevoiti sa stea langa dispozitiv.

Pretul imprimantelor profesionale este destul de mare, insa poti apela la serviciul de inchirieri imprimante Bucuresti si vei avea o varietate de optiuni.

Inchirierea sau achizitionarea imprimantelor?

Avantaje si dezavantaje se regasesc la ambele variante, insa totul depinde de bugetul si necesitatile fiecarei firme.

Avantajele inchirierii:

  • Simplu de efectuat contractul pentru inchiriere
  • Chirie lunara fixa in functie de numarul de pagini printat lunar (volumul de printare)
  • Kit de consumabile asigurat in pretul chiriei lunare
  • Instruirea personalului
  • Mentenanta permanenta
  • Piese de schimb asigurate pe toata perioada contractuala
  • Posibilitatea de a achizitiona echipamentul
  • Posibilitatea de a schimba echipamentul daca acesta nu mai indeplineste cerintele firmei.

Dezavantajele inchirierii:

  • Nu apartine firmei, prin urmare el trebuie protejat de lovituri sau zgarieturi si predat in aceeasi stare
  • In cazul in care cei ce o utilizeaza vor interveni gresit asupra ei, costurile reparatiilor sau schimbarii echipamentului trebuie achitate de catre firma.

Avantajele cumpararii unei imprimante:

  • Echipamentul poate fi utilizat in buna voie, fiind al firmei.
  • Riscurile de a plati pentru zgarieturi sau alte pagube sunt eliminate
  • Consumabilele pot fi achizitionate de orice tip – originale sau compatibile
  • O singura plata, respectiv la achizitie.

Dezavantajele cumpararii unei imprimante:

  • Preturi ridicate pentru cele profesionale
  • Posibile costuri suplimentare ce pot aparea oricand (defectarea unor piese, instalare, consumabile)
  • Nu se poate returna daca nu mai ai nevoie de ea sa daca nu mai indeplineste cerintele firmei.

Serviciul de inchirieri imprimante Bucuresti este disponibil la firma tiparesc.com.ro, acolo unde sunt pregatite cateva pachete pentru cei interesati. Acestea variaza si se potrivesc tuturor firmelor sau companiilor. Daca te gandesti la inchirierea sau achizitionarea imprimantelor, analizeaza volumul lunar de printare si bugetul pe care esti dispus sa il aloci acestui aspect. Vei afla imediat dupa analiza ceea ce firma ta are nevoie.